The Choice - marktonderzoek & advies

The Choice introduceert DWELL: Visitor analytics door camera observatie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wat Google Analytics voor online is, is DWELL voor offline; voor retail, musea, restaurants, winkelcentra, gebouwen etc. DWELL zet (IP) camera’s in als business intelligence tools en geeft zo real-time anoniem inzicht in het gedrag van bezoekers en/of klanten. Door videobeelden te transformeren in data, ontstaan de volgende waardevolle customer insights:

Real-time overview
Eenvoudig en overal toegankelijke real-time overview alle vestigingen (staff, stock, promotion, etc.).

Traffic counts
Door een birds-eye view meet DWELL gemiddeld 15% nauwkeuriger dan infrarood poortjes.

Capture rate
Met de conversie van street traffic naar visitors.

Dynamic path-maps
Store traffic wordt automatisch in path-maps omgezet voor insights in de customer store journey.

Zoning insights

A/B testen op basis van variaties in promoties of etalage aankleding.

Dwelling spots en blind zones worden inzichtelijk gemaakt door activity-, heat- en pathmaps.

Product interaction
Door schappen en displays te isoleren tonen heat-maps de producten waar veel of juist weinig mee wordt omgegaan.

Sales funnel
Door het combineren van metrics ontstaat een street-to-sales funnel voor overall store performance en het vaststellen van KPI’s.

Powerful dashboard
Door het (ook mobiel toegankelijke) online dashboard 24/7 toegang tot alle real-time data op alle meetlocaties.

Creëer de perfecte Customer Journey & Experience!

DWELL biedt bedrijven enorme kansen om de optimale customer store journey te realiseren. Ontdek hoe DWELL het gedrag van uw bezoekers objectief, snel en accuraat transformeert in heldere insights waarmee u direct aan de slag kunt. Het eindresultaat: de ultieme Customer Experience!

Voor meer informatie:

Interview met Martin Siebelhoff en Ashwien Bisnajak (marketing intelligence manager Hunkemöller) in de Clou.

 

 

Direct contact opnemen