The Choice - marktonderzoek & advies

De missie van The Choice is om ‘onmisbaar’ te zijn; niet omdat medewerkers, klanten, leveranciers en partners niet zonder ons zouden kunnen, maar omdat zij niet zonder ons willen.

  • Medewerkers. Door een sfeer waarin het plezierig en veilig werken is en persoonlijke en professionele doelen gerealiseerd worden.
  • Klanten. Door het bieden van inspirerende inzichten voor ondernemings- en marketingvraagstukken; kritisch, creatief en altijd waarde toevoegend voor klanten;
  • Respondenten. Door transparant en respectvol te communiceren en vertrouwen in marktonderzoek in het algemeen en The Choice in het bijzonder op te bouwen, te behouden en te versterken.
  • Leveranciers en partners. Door altijd naar duurzame en wederzijds profijtelijke relaties te streven.

Deze missie hebben wij vertaald in 5 kernwaarden die in al ons handelen centraal staan:

  1. Inspirerend
    The Choice biedt inzicht en houdt een spiegel voor
  2. Creatief
    The Choice is vindingrijk en origineel
  3. Kritisch
    The Choice is veeleisend voor onszelf en voor anderen
  4. Doelgericht
    The Choice biedt oplossingen die effectief zijn
  5. Ondernemend
    The Choice doet

Nieuwsgierig hoe onze missie en onze kernwaarden waarde toevoegen aan uw marktonderzoekvraagstuk? Neem contact op of bekijk een of meerdere marktonderzoek cases.

 

Direct contact opnemen