The Choice - marktonderzoek & advies

Een derde ouders weet niet wat hun jonge kind doet op een beeldscherm!

The Choice heeft in opdracht van Kennisnet en Mediawijzer.net het Iene Miene Media Onderzoek 2017 uitgevoerd. Het onderzoek is (online) uitgevoerd onder 1020 Nederlandse ouders met kinderen in de leeftijd van 0 tot en met 6 jaar. Uit  het onderzoek blijkt dat kinderen in de leeftijd van 0 tot en met 6 jaar per dag ruim twee

Lees meer

Kom ons team versterken als Junior Marktonderzoeker!

The Choice is per direct op een zoek naar Junior Kwantitatief Marktonderzoeker! Voor meer informatie klik hier: Junior Kwantitatief Marktonderzoeker

Lees meer

Mooie nieuwe opdrachtgevers en opdrachten

  • Datum: 3 november 2016
  • Geplaatst door: thechoice
  • Tags:
The Choice heeft weer een aantal aansprekende nieuwe opdrachtgevers en opdrachten binnengehaald: Wij zijn trots om te gaan werken voor de volgende klanten: Harvest House (shopperonderzoek naar het aankoopgedrag van vruchtgroenten) Valid (MTO) RBC Nederland (KTO) Bureau Jeugd & Media (onderzoek naar online veiligheid onder jongeren) Octas (onderzoek naar toekomst van de bancaire sector). Verder

Lees meer

Moeders hebben minder financiële zorgen in 2016!

De resultaten van het Sanoma First Time Mum onderzoek 2016 zijn bekend! Aan welke informatie hebben moeders behoefte, hoe oriënteren ze zich en hoe gaan ze over tot aankoop? In opdracht van Sanoma Parenting heeft The Choice onderzoek uitgevoerd onder 5.700 (aanstaande) moeders met kinderen in de leeftijd van 0 tot 4,5 jaar. In 2013 is

Lees meer

Gebruik tablets in het onderwijs blijft stijgen

Het gebruik van tablets en laptops in het onderwijs blijft stijgen. Het kunnen bieden van onderwijs op maat is voor scholen de belangrijkste reden om tablets en laptops in te zetten in de les, vooral in het primair onderwijs. Dit blijkt uit een peiling van Kennisnet in samenwerking met de The Choice. De peiling werd

Lees meer

Wat zijn de woonwensen van alleenstaanden?

Veel aannames worden gemaakt over het woongedrag van de groeiende groep alleenstaanden in ons land. Maar kloppen die aannames ook? BPD deed in samenwerking met The Choice kwalitatief onderzoek naar de woonwensen van eenpersoonshuishoudens in Nederland en trok een aantal verrassende conclusies. Lees hier de samenvatting van het onderzoeksrapport Interesse in (online) kwalitatief onderzoek? Neem contact

Lees meer

Introductie DWELL: Retail analytics door camera observatie

In navolging van Beacs (location based research met iBeacons), introduceert The Choice nu ook als eerste marktonderzoekbureau in Nederland DWELL. Na een succesvolle pilot zijn wij verheugd om deze baanbrekende customer intelligence tool met u te delen. Hoeveel mensen bezoeken de winkel? Hoe hoog is uw capture rate? Wat zijn de looppatronen? Wat zijn de

Lees meer

The Choice wint Europese aanbesteding Alliander

The Choice wint aanbesteding Alliander Na een omvangrijke openbare Europese aanbesteding is The Choice als nummer 1 voor het kwantitatief onderzoek geëindigd.   Op 1 december is de raamovereenkomst voor de uitvoering van het kwantitatief onderzoek voor Alliander in werking getreden. De overeenkomst heeft betrekking op al het kwantitatief onderzoek voor de duur van minimaal

Lees meer

The Choice wint aanbesteding Kennisnet

The Choice wint aanbesteding Kennisnet Na recentelijk een raamovereenkomst te hebben gesloten met Alliander, heeft The Choice in korte tijd wederom een meerjarige overeenkomst gesloten, nu met Kennisnet. Na een strenge Europese aanbesteding heeft The Choice zich op basis van vooral kwaliteit wederom tot de 2 beste bureaus gekwalificeerd. De overeenkomst heeft een duur van 2 jaar met een optie voor een verlenging van 2

Lees meer

Sparende huishoudens verliezen miljard euro per jaar

Amsterdam, 7 augustus 2013 -Een miljoen Nederlandse huishoudens zien hun vermogen gezamenlijk met een miljard euro per jaar minder waard worden, omdat de spaarrente historisch laag is en Nederland met een relatief hoge inflatie kampt. In Nederland heeft 24 procent van de huishoudens hun vrije vermogen uitsluitend op spaarrekeningen en deposito’s staan. Dit spaargeld bedraagt

Lees meer

 

Direct contact opnemen