The Choice - marktonderzoek & advies

Introductie DWELL: Retail analytics door camera observatie

DWELL-1

In navolging van Beacs (location based research met iBeacons), introduceert The Choice nu ook als eerste marktonderzoekbureau in Nederland DWELL. Na een succesvolle pilot zijn wij verheugd om deze baanbrekende customer intelligence tool met u te delen.

Hoeveel mensen bezoeken de winkel? Hoe hoog is uw capture rate? Wat zijn de looppatronen? Wat zijn de hotspots en dwelling zones? Wat is de conversion rate? Hoe verloopt de funnel? DWELL beantwoordt al deze vragen. Real-time en overal via de cloud toegankelijk.

Wat Google Analytics voor online is, is DWELL voor offline. DWELL zet (IP) camera’s in als business intelligence tools en geeft zo real-time anoniem inzicht in het gedrag van bezoekers en/of klanten in winkels, musea, gebouwen etc.. Door videobeelden te transformeren in data,ontstaan zeer waardevolle customer insights.

Meer informatie: lees hier het interview met Martin Siebelhoff en Ashwien Bisnajak (customer insights manager Hunkemöller) in de Clou.

 

Direct contact opnemen