The Choice - marktonderzoek & advies

Moeders hebben minder financiële zorgen in 2016!

De resultaten van het Sanoma First Time Mum onderzoek 2016 zijn bekend!

Aan welke informatie hebben moeders behoefte, hoe oriënteren ze zich en hoe gaan ze over tot aankoop? In opdracht van Sanoma Parenting heeft The Choice onderzoek uitgevoerd onder 5.700 (aanstaande) moeders met kinderen in de leeftijd van 0 tot 4,5 jaar. In 2013 is het onderzoek voor het eerst uitgevoerd. Om de gegevens te updaten is het onderzoek in 2016 in grote lijnen zo vergelijkbaar mogelijk opnieuw gedaan. Welke veranderingen in oriëntatie en aankoop zijn er ten opzichte van 2013?

Lees hier het persbericht

Of download de whitepaper met de belangrijkste resultaten

Drukwerk

Geïnteresseerd  in  Customer Journey Research voor uw markt of doelgroep? Neem gerust contact op met Maaike Caarels via 020-5210660.

 

 

Direct contact opnemen