The Choice - marktonderzoek & advies

New Business Development

Succes is een hele opgave. Succesvol blijven een nog veel grotere. New Business Development onderzoek voorziet u van insights voor dit hele proces: van insight of idee tot marktintroductie.

Of u nu een nieuwe markt voor uw product of dienst zoekt, een volledig nieuw concept wilt testen op haalbaarheid of geheel nieuwe ideeën wilt verkrijgen, de onderzoeksvormen uit het onderzoeksdomein ‘New Business Development’ van The Choice geven antwoord, inzicht en inspiratie; Een onderbouwd, eenduidig en helder advies, als het een ‘go’ is, maar ook als de toekomst van het nieuwe concept er minder rooskleurig uitziet. Want onze visie is dat een eerlijk advies altijd meer oplevert of bespaart.

Ons onderzoeksdomein ‘New Business Development’ omvat onder meer de volgende kwantitatieve en kwalitatieve onderzoekstypen:

  • Behoefte onderzoek
  • Marktverkenningsonderzoek
  • Marktanalyse
  • Marktpotentieelanalyse
  • Concepttest
  • Producttest

Cases



Woningmarktonderzoek
BPD Ontwikkeling


Klanttevredenheid
Monitor

 

Direct contact opnemen