The Choice - marktonderzoek & advies

Opinie en PR-onderzoek

Verschillende journalisten ontvangen meer dan 200 persberichten per dag. Slechts de helft daarvan wordt ook daadwerkelijk gelezen. Dan is het van groot belang om uw persbericht er net even bovenuit te tillen. Het onderzoeksdomein ‘Opinie en PR’ van The Choice helpt u hierbij.

Of het nu gaat om de introductie van een nieuw product of dienst, een nieuw bedrijf of ter ondersteuning van een evenement, een opinie of pr onderzoek maakt het mogelijk om uw media-aandacht te maximaliseren. Wij denken actief mee om het vraagstuk scherp te stellen, de juiste doelgroep voor het onderzoek te selecteren en de vraagformulering prikkelend en valide te houden. Wij bewaken de onderzoekstechnische onderbouwing en voorkomen (technische) onjuistheden of misinterpretaties.

Desgewenst spreken wij onze perscontacten aan om de media-aandacht te maximaliseren. Onderstaand een selectie van enkele aansprekende voorbeelden:

Cases



Opinie onderzoek
Nederland “Talentenland”

Artikelen



Gebruik tablets in
onderwijs blijft stijgen


Sparende huishoudens
verliezen miljard euro
per jaar

 

Direct contact opnemen