The Choice - marktonderzoek & advies

Markten zijn dynamischer, vraagstukken complexer en de tijd steeds korter. Dit vraagt om een marktonderzoekbureau dat flexibel en creatief is. Dat niet alles voor ‘waar’ aanneemt en de vragen stelt die gesteld moeten worden.

De structuur en organisatie van The Choice waarborgt deze flexibiliteit en scherpte. Of de juiste oplossing nu om kwalitatief of kwantitatief, of een combinatie van methoden vraagt, of de gegevensverzameling nu online, telefonisch of schriftelijk dient plaats te vinden, of via focus groepen, single interviews, observaties of social media, of een andere creatieve, originele maatwerkaanpak.

Welke combinaties van methodes ook de juiste blijkt, als opdrachtgever kunt u er altijd op vertrouwen dat The Choice een advies geeft dat de vraag achter de vraag beantwoord.

The Choice onderscheidt vijf onderzoeksdomeinen:

  1. New Business Development
  2. Marketingonderzoek
  3. Communicatie onderzoek
  4. Performance onderzoek
  5. Opinie/PR-onderzoek

 

Direct contact opnemen