The Choice - marktonderzoek & advies

The Choice is een project organisatie met alle onderzoeksspecialisaties onder één dak. Het team is zo samengesteld dat verschillende expertises aanwezig zijn waardoor elk vraagstuk vanuit alle disciplines belicht kan worden.

Lijkt het je leuk om ook deel uit te maken van dit team, kijk dan bij onze vacatures.

Arno van Welzen: Founder/CEO

Arno van Welzen heeft Commerciële Economie (HES Amsterdam) en Algemene Sociale Wetenschappen aan de Universiteit Utrecht gestudeerd en de NIMA Marketing-C opleiding gevolgd bij de SRM.

In 1995 gestart met The Choice, diverse kleinschalige en grootschalige projecten geleid en uitgevoerd voor een evengrote diversiteit aan opdrachtgevers. Arno van Welzen zit inmiddels al bijna 20 jaar als ondernemer in het onderzoek en weet zich door deze jarenlange onderzoeks- en klantervaring uitstekend op alle niveaus binnen een organisatie te bewegen. Ook heeft Arno van Welzen inmiddels ruime ervaring met adviestrajecten opgedaan.

Sinds 2011 is Arno van Welzen tevens SRM-coach voor de NIMA eMarketing B opleiding en voor de advanced MOA/NIMA course ‘Customer Insights Management’.

Martin Siebelhoff: Founder/CEO

Martin Siebelhoff heeft Commerciële Economie (HES Amsterdam) en Cultuur Organisatie en Management aan de de Vrije Universiteit van Amsterdam gestudeerd.

In 1995 is Martin gestart met The Choice en heeft diverse kleinschalige en grootschalige projecten geleid en uitgevoerd voor een evengrote verscheidenheid aan opdrachtgevers.

Martin Siebelhoff zit inmiddels al ruim 20 jaar in het onderzoek en weet zich door deze jarenlange onderzoeks- en klantervaring uitstekend op alle niveaus binnen een organisatie te bewegen. Ook heeft Martin Siebelhoff ruime ervaring met adviestrajecten opgedaan.

Maaike Caarels: Senior Marktonderzoeker

Maaike Caarels is in 2000 als doctorandus in de Toegepaste Communicatiewetenschap afgestudeerd. Haar differentiatie en specialisatie was Communicatie en Gedragsbeïnvloeding. Ook heeft zij meegewerkt en -geschreven aan het in 2001 door Kluwer uitgebrachte managementboek ‘Van Trends naar Brands’ van Hilde Roothart.

Maaike Caarels beschikt over ruime ervaring in het marktonderzoek, met betrekking tot zowel kwalitatieve als kwantitatieve trajecten. In het verleden heeft zij onder meer veel trendanalyses uitgevoerd in het kader van het continu onderzoek ‘Life & Living’.

Bij The Choice is zij als senior marktonderzoeker verantwoordelijk voor alle kwalitatieve trajecten en ondersteunt zij bij de opbouw en uitvoering van continu onderzoeken voor diverse opdrachtgevers.

Mare Veltman: Senior Marktonderzoeker

Na een jaar aan de Nieuwe Leraren Opleiding heeft Mare Veltman in 1995 haar studie Sociale Geografie aan de Universiteit van Amsterdam afgerond. Na een stage bij de Wiarda Beckmann Stichting is Mare in het commerciële onderzoek aan de slag gegaan.

Eerst heeft zij enkele jaren gewerkt bij onderzoeks- bureau Strabo, waar zij zich vooral met vastgoed en retail vraagstukken heeft bezig gehouden. Vervolgens is Mare gedurende zeven jaar bij TNS Nipo werkzaam geweest, voor een zeer uiteenlopende klantengroep.

Tussentijds heeft ze ook haar NIMA A en B diploma behaald om vervolgens als bedrijfsonderzoeker op het hoofdkantoor van de Makro te gaan werken.

Na twee jaar is ze overgestapt naar The Choice waar ze zich bezighoudt met kwantitatief onderzoek in combinatie met marketing-vraagstukken.

Mariëlle van Delft: Senior Data Analist

Jan Koopmann: Medior Marktonderzoeker & Marketeer

Mariëlle van Delft heeft in 2004 haar studie Communicatiewetenschap en in 2004 (sociale) Psychologie aan de Universiteit van Amsterdam afgerond en is vervolgens voor bij Mojo Concerts aan de slag gegaan als communicatie-medewerker.

Na diverse andere functies in de media en communicatie is Mariëlle als onderzoekster aan de slag gegaan bij Bureau Mijnheer, een consultancybureau op het gebied van vastgoed. Zij heeft hier diverse kwantitatieve marktanalyses en onderzoeken uitgevoerd voor diverse nieuwbouwprojecten. De combinatie van marktanalyse en kwantitatieve onderzoeksdisciplines heeft haar vervolgens bij The Choice marktonderzoek & advies gebracht.

Bij The Choice ontwikkelt zij zich tot kwantitatief marktonderzoeker/methodoloog/data analist door mee te denken over en mee te werken aan diverse projecten voor verschillende opdrachtgevers.

Na zijn studie Media & Cultuur: Nieuwe Media in 2011 met goed gevolg te hebben afgerond aan de Universiteit van Amsterdam, heeft Jan vervolgens ook de studie Communicatiewetenschappen aan de UvA afgerond (diploma behaald in 2012).

Ten tijde van zijn studie verrichte Jan al diverse werkzaamheden bij The Choice; van telefonisch enquêteren, coderen en notuleren tot meewerken aan de Deep Desk Dive research opdrachten.

Na afronding van zijn studie is Jan in vaste dienst getreden bij The Choice als marktonderzoeker. Bij The Choice heeft Jan inmiddels al meegewerkt aan diverse opdrachten voor verschillende opdrachtgevers.

Bij The Choice ontwikkelt Jan zich tot kwantitatief marktonderzoeker. Ook heeft Jan inmiddels zjin NIMA B opleiding met goed gevolg afgerond.

Vacature: Project Coördinator

Diederik Hu: Programmeur & Web Developer

 

Direct contact opnemen