The Choice - marktonderzoek & advies

The Choice, voor feiten met visie

De ondertitel van The Choice geeft aan waar wij voor staan: feiten met visie. Feit is dat wanneer u een week een krant leest, neemt u net zoveel informatie tot u als iemand uit het jaar 1800 z’n hele leven! We leven in een ‘informatiemaatschappij’. Wij geloven dat goed marktonderzoek ‘helpt’ om informatie te duiden en om te zetten tot waardevolle inzichten.

In de visie van The Choice gaat marktonderzoek verder: marktonderzoek houdt niet op bij beschrijven. Wij willen onze klanten op ideeën brengen, aan het denken zetten, ze inspireren, en inzichten bieden die echt tot groei leiden. Dit vraagt niet alleen om kennis van het ‘hoeveel’, maar ook inzicht in het ‘wie’ en ‘waarom’.

Wij geloven ook dat deze visie vraagt om een andere benadering van marktonderzoek, om een creatiever aanpak, want marktonderzoek dat inspireert en tot werkelijke groei leidt, overstijgt de omvang van een bureau. Het vraagt niet om het grootste bureau, maar om een ander bureau; een bureau dat luistert voordat het praat, dat meedenkt en kritische vragen durft te stellen. Maar ook een bureau dat durft te zeggen dat onderzoek soms niet de oplossing is, of dat het niet het aangewezen bureau voor dat vraagstuk is.

Bij The Choice beantwoorden wij vanuit deze visie de vraag áchter uw onderzoeksvraag. Want in onze visie wordt data geen informatie zonder interpretatie en ontstaat uit informatie geen inzicht zonder inspiratie. Al onze medewerkers zijn deze visie, ademen deze visie en incorporeren dit elke dag in hun werkzaamheden.

Wilt u weten hoe wij deze visie in praktijk brengen voor uw organisatie, merk of product of dienst? Neem dan contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek of klik hier rechts op ‘direct contact opnemen’ en ervaar dat uw onderzoek effectiever en scherper kan.

 

Direct contact opnemen